cover lista

Just nu har jag två spelningar på gång, jag kommer att spela på afterwork på skolan och det ska spelas i en timme. Det finns material för trettio minuter, därför behöver jag fylla ut tiden med lite covers.
Hittils har jag valt dessa låtar:

Coldplay: green eyes
Broder daniel: shoreline
The Script: The man who can't be moved
Jeffersons Airplane: somebody to love
har ni något tips?
det kan nog va bra att få höra någons annans perspetiv och det är också kul att upptäcka lite ny musik!
/Nathaly

Kommentarer
Postat av: Ea

Satt å lyssnade på den här idag:



http://www.youtube.com/watch?v=w3PX267adKs



Den är så bra och jag tror du skulle kunna göra en bra version av den :D

2011-09-30 @ 20:31:04
URL: http://eachan.blogg.se/
Postat av: nathaly

Ea svar: tack för tipset! ska kika på den!

2011-09-30 @ 22:07:54
URL: http://nathalysoto.blogg.se/
Postat av: N€mo123

Tipset är du borde skriva så mycket egen musik du bara kan eftersom du har en så härligt personlig röst och sedan spela den för så många människor som möjligt så att de blir glada :)



Och på tal om det. Din låt "seconds" är bara den värd priset av ett helt album (eller två) om den bara fanns någonstans. Så, finns det en möjlighet att den (och alla andra låtar oxå givetvis) kommer finnas tillgänglig inom överskådlig framtid?



Och behöver du absoulut en cover så spela Green Days - "Good Riddance (Time of your life)". Är helt övertygad om att det skulle bli fantastiskt :)

2011-10-01 @ 04:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0