Bra dag

Idag fick jag hoppa in som musikunderhållare på cafét "did u give the world som love today, babe" I falun, mycket trevligt! jag fick soppa och god nyttig te! I denna fik är allt ekologisk att rätvisemärkt, mycket bra! de säljer även kläder och prylar. allt återanvänt! ni kan kika på deras hemsida här.

som tack för att jag kom fick dit på så kort varsel fick jag detta fina!

en skål gjord på tidningspapper! älskart!

och även den här


en ängel gjord av en läskburk. det som verkligen gör mig glad är att änglarna
kommer från sydamerika, de tillverkades i ett projekt för  att motverka kriminalitet i Sydafrika.

Efter spelningen åkte jag hem till borlänge för att träffa mina vänninor, vi träffade på "peace and love cafét" även där är allt ekologiskt! mycket bra!

vill bara säga att jag har haft en riktigt bra dag!



kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0